lördag 8 augusti 2009

Till min lilla Michaela....! ;-*


I MISS U, BEAUTIFUL WOMAN!!!!!!

4 kommentarer:

  1. hahahahaha, men vad du är snäll som lägger ut sådana fina bilder på mig! Med tanke på bilden så är jag i stort behov av en ute kväll. Jag har inga tjej kompisar som vill gå ut med mig här :(
    Jag har börjat att spara till New York....eller en Sverige resa.
    Puss puss på dig din lilla bloggare!

    SvaraRadera
  2. :-)

    Ha ha, det är ju underbart det här kortet! :-)
    Jag tänkte ha lite tjejkväll här snart och det är såå tråkigt att inte du kan komma!!! Saknar dig din knasiga och roliga människa! Jag kommer till New York och så går vi ut o festar loss! (Hmm... kanske ska ploppa ut den här lilla ungen i min mage först...!?) Trodde innan idag att det var dax idag. Har så grymt mycket förvärkar...! Läääängtar sååå mycket nu!

    Puss puss på dig!!

    SvaraRadera
  3. Du MÅSTE smsa mig så fort lillen kommer ut!!!
    Fy vad jag saknar dig, varenda dag :(

    SvaraRadera
  4. Jag LOVAR! :-) Men nu har det varit lugnt igen. Så det blir nog ingen bebbe riktigt än. Bebisrummet är färdigt nu iallafall, alla bebissaker på plats, bara lillplutten som saknas. Å vad jag längtar nu! Vill gosa och pussa på bebis NU!

    Jag saknar dig med kompis!!! Hur trivs du på nya jobbet?? Är det roligt? Trevliga arbetskompisar?

    SvaraRadera