måndag 17 augusti 2009

Magen..


Nu är jag i vecka 35 och alltså är det faktiskt inte så himla långa väntan kvar på den där lilla pluttbebisen....

Funderar så mycket på hur h*n kommer att se ut och vara. Tänk så otroligt att där inne, i min kropp, växer och lever just nu en alldeles fulländad liten människa! Jag kan bara inte förstå det! Jag har förklarat alltihop åtskilliga gånger för barnen, men ändå så kan jag bara inte fatta att jag går omkring och bär på en litet barn, en liten människa, som ska växa upp och bli en person med alldeles egna egenheter. Jag kan knappt vänta tills jag får träffa detta lilla mirakel! :-)

5 kommentarer:

  1. visst är det fantastiskt!!! Jag är så glad för eran skull. (å sen är jag lite avis oxå...men det pratar vi inte om :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, tur att Thads syster får en bebis snart med då, så att du kan gosa och lukta på lite bebis!

    SvaraRadera
  3. Fast hon bor en bra bit här ifrån!!!!

    Du föresten, du får priset "riktig bloggare" från mig ;) Det är sååååååå roligt att se bilderna och videon

    SvaraRadera
  4. Hmm hur går det med aktiviteterna här då??

    SvaraRadera
  5. Tack vare Michaela så har jag nu hittat din blogg! Lite dåligt uppdaterad men men... Man kan inte får allt. Jag tycker det kortet på magen är så mysigt.

    SvaraRadera