torsdag 28 maj 2009

Oj, oj, oj vad jag är dålig på det här..!!

Jaha...hmm...vart ska man börja?!?
Jag LOOOVADE mrs Ferrin innan hon flyttade att jag skulle uppdatera allt här... FÖRLÅT!! Jag ska skärpa mig! Jag får bara så dåligt samvete varje gång jag sätter mig vid datorn och inte pluggar! Så hmm, ja vad har vi gjort den senaste tiden... Ja, jag tror jag lägger in lite kort som visar det istället! Här kommer bilder från vårt underbart mysiga (och sorgliga!!) besök av familjen Ferrin, innan deras flytt till USA.
Vi är så glada att ni bodde här hemma hos oss, och det kändes riktigt tomt i huset efter att ni åkt! Uj, uj, uj...det var många tårar på flygplatsen och på vägen hem minsann... :-(
VI SAKNAR ER SÅÅÅ MYCKET!!! Love U!!!!


































































































































































Emina och Kajsa leker så fint!



Lite bus innan vi sa Hej då!

4 kommentarer:

  1. Men men Mrs. Horvatic, det var inte illa du. Vad du är gullig. Du anar inte hur roligt det var att stanna hos er. Vi har Horvatic abstinence, alla fyra av oss. Saknar er massor. Vilka gulliga kort. Jag lovar att jag ska skicka en cd med alla Horvatic-Ferrin barn. Jag är oxå efter, men jag har inte ens någon ursäkt. Du är ju hur duktig som hest som pluggar, gravidar, och mammar samtidigt ;)
    Puss puss på er alla!
    p.s. Jag har gått upp 5 kilo!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. =) Vi har Ferrin abstinens med!! Fick ni kort av oss? Minns inte?! Vad har ni för adress förresten? Vill jättegärna ha kort! Guud, jag måste verkligen sortera alla kort jag har..!

    Ps. Oh no! Men du är ju så himlans fin ändå!

    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  3. Ja, vi fick en cd skiva av er när vi var där. Hahaha.....den vågen var lite tokig, jag har bara gått upp typ 2 kg. Men jag håller på att gå ner nu igen... du vet jag är ju som en jojo.
    Eran cd skiva är på väg till er. Skickade den för en vecka sedan precis efter jag skrev detta, så ni borde ha den snart. Skickade med några scraping klistermärken med o lite smått o gott.
    Puss puss!

    SvaraRadera
  4. Hej fina du!
    Fick grejerna idag, va ni är gulliga!!! Emina blev sååå glad för Dorabaddräkten! Och William ville ha på sig kläderna till dagis dagen efter trots att vi har typ 7 grader här. Ha ha...
    Vad har ni för adress? Jag ska nämligen skicka en sak här vilken dag som helst...
    Skönt att det var en konstig våg, ha ha. Usch, jag vågar inte ens väga mig..! Väger väl 100 kilo nu!

    Funkar det bra att bo där än? Hur har folk i din mammas "by" tagit att ni gått ur kyrkan och så? Blivit några reaktioner? Hur går det med jobbletandet? Hittat dagisplats till Kajsa?

    Massa massa kramar och pussar!!

    William sa förresten häromdagen (jag blev aldeles tårögd) "Vet du, jag saknar Elsa jättemycket. Ibland på natten, om jag vaknar, då tänker jag på henne.." :-( Han hade sagt till sin fröken på dagis att han saknar henne med. Lilla killen...

    SvaraRadera